Direct contact met een cliëntenvertrouwenspersoon

telefoon 088 678 1000
e-mail info@zorgstem.nl

Een klacht indienen

Hoewel de cliëntenvertrouwenspersonen die bij Zorgstem werken hun uiterste best doen u zo goed mogelijk te ondersteunen, kan het zijn dat u ergens ontevreden over bent. Wij vinden het belangrijk dat u uw onvrede uit. Zo kan Zorgstem snel, serieus en adequaat op uw onvrede ingaan en een oplossing vinden. Zorgstem heeft een klachtenregeling voor cliënten en vertegenwoordigers. Hoe en bij wie u uw klacht kunt indienen, is vastgelegd in deze klachtenregeling van Zorgstem.

Er is ook een klachtenregeling in eenvoudige taal.

De mogelijkheden die u als cliënt of diens vertegenwoordiger heeft om een klacht in te dienen zijn:

  1. U bespreekt de onvrede met de cliëntenvertrouwenspersoon van Zorgstem over wie u een klacht heeft.
  2. U bespreekt uw onvrede met de leidinggevende van de cliëntenvertrouwenspersoon van Zorgstem over wie u een klacht heeft.

    Weet u de contactgegevens van de cliëntenvertrouwenspersoon of diens leidinggevende niet? Bel dan met 088 678 1000 of mail via info@zorgstem.nl. Dit zijn de algemene contactgegevens van Zorgstem. De CVP Wzd of leidinggevende neemt dan contact met u op.

  3. U kunt uw klacht ook indienen bij de externe klachtencommissie CVP Wzd. Deze klachtencommissie is onafhankelijk van Zorgstem. Leden van deze klachtencommissie CVP Wzd werken niet bij Zorgstem en hebben ook nooit bij Zorgstem gewerkt.

    De website van deze Klachtencommissie CVP Wzd is https://klachtencommissie-cvp-wzd.nl U kunt de klachtencommissie CVP Wzd ook bellen via telefoonnummer 0615474487 of mailen via secretariaat@klachtencommissie-cvp-wzd.nl.
Wat kan een cliënten­vertrouwens­persoon voor u betekenen?
Bekijk het filmpje